Bejelentés



NEUMANN JÁNOS
TELEHÁZ Gombos

MENÜ










Nyilt pályázatok






Itt értesülhetünk azokról az érvényes pályázatokról amelyek érdekelhetik a gombosi embereket.



● mezőgazdaság, kisvállalkozók - kölcsön

● önkormányzatok
● intézmények
● társadalmi szervezetek és alapítványok
● vállalkozások
● egyének-személyek



Üzleti partnerkeresés




Teleházas pályázatok
SZERBIA TELEHÁZ SZÖVETSÉGE
24300 Topolya, Fő utca 55/a
024 715 110



A fennti címeken a versenyzők és informatikai tanáraik
feltehetik kérdéseiket és kapnak feleletet, információt !

Ha pályázni szeretne és segítségre van szüksége,
ajánljuk,
jelentkezzen nekünk,
mi segítünk Önnek problémája megoldásában!


TELEHÁZ PÁLYÁZAT


PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Neumann János Vállalkozói Tudásháló Alapítvány és a Szerbia Teleház Szövetsége ezúton hirdetik meg az általános és középiskolások részére kiírt

1.
Neumann
Informatikai Programtermék Versenyt

amelyre a versenyzők a következő öt kategóriában küldhetnek be pályaműveket.

1. Oktató programok, amelyek közismereti illetve szak-tárgyak önálló /konzultáció nélküli/ tanulására alkalmasak

2. Alkalmazói programok, amelyek a számítógépek széleskörű felhasználását mutatják be. Ebben a kategóriában versenyeznek a szoftvertechnológiai (operációs-rendszer szintű) programok is.

3. Játékprogramok. Ebben a kategóriában a versenyzők saját ötleteik alapján írt játékprogramjaikkal versenyezhetnek. A zsűri elfogad olyan játékprogramokat vagy programrészeket is, amelyeket a pályázó másoktól átvett ötletek alapján fejlesztett tovább. Az a játékprogram is indulhat, amit a versenyző egy már meglévő játék alapján önállóan fejlesztett, vagy önmaga jelentősen módosított. Ezekben az esetekben, az ötlet illetve a külső program forrását is fel kell a pályázatban tüntetni.

4. Internet-re írt alkalmazó programok, hon-lapok, WEB oldalak, speciális hálózati alkalmazások /például adatbankok, keresők, WEB szerkesztők stb/ stb.

5. Megépített digitális (automata) berendezés (hardver) és vezérlése (szoftver).

6. Számítógépes művészeti programok, ebben a kategóriában háromféle program-termék versenyezhet:
6.1. Számítógépes grafika, egy-egy versenyző max.. 5 pályaművet küldhet be,
6.2. Számítógépes animáció, egy-egy versenyző max.. 3 pályaművet küldhet be,
de egyik pályamű időtartama sem haladhatja meg a 3 percet,
6.3. Számítógépes zene (kompozíció, hangzó zeneanyag), egy-egy versenyző max. 2 pályaművet küldhet be, egyik pályamű hosszúsága sem haladhatja meg az 5 percet.

A zsűri „PC kategóriájú" gépekre írt programokat fogad el.

A pályázat értékelésénél fontos szempont a program helyessége, alkalmazói programok esetén az emberközeliség, a multimédia és az Internet-es programoknál a tartalom mellett a látvány.

Az Internetre írt alkalmazói programok kategóriában pályázók a beküldött írásos anyagban jelöljék meg a pályamű Internet címét, esetleg jelszavát.

A pályázók a pályázatban a következő adatokat tüntessék fel:
Ř a pályázó neve, címe, e-mail címe, telefonszáma, valamint
Ř a pályázat kezelési utasítása, a pályázat tartalmi leírása,
Ř amennyiben a pályázathoz valamilyen hardver kiegészítés szükséges a leírásban ezt is fel kell tüntetni.
Ř az iskola nevét és postai címét, e-mail címét
Ř a pályázó hanyadik osztályba jár,
Ř az informatika tanárának a nevét, email címét.

A versenyen - részvételi díj nélkül – Szerbiában tanuló azon általános és középiskolás diákok, szakmunkás tanulók, illetve fiatalok vehetnek részt, akik 2007. december 31-ig még nem töltötték be a 20. életévüket (a Versenybizottság, a versenyző kérésére, ha a versenyző néhány nappal túllépi a fenti időkorlátot, felmentést adhat).

A versenyre egy pályázatot egy pályázó önállóan vagy több versenyző is készíthet közösen, az utóbbi esetben a csoport minden tagjának a nevét és fennt kért adatait fel kell tüntetni a pályázatban.

A verseny menete:
1. A verseny első fordulója

A pályaműveknek – programtermékeknek legkésőbb 2008. január 28-val bezárólag
kell a Versenybizottsághoz beérkezniök,
adathordozón: CD-n, DVD-n vagy e-mail-en !!!

A programhoz a kezelési utasítást magyar vagy szerb nyelven kell mellékelni.
Internetes pályázatok esetén, amennyiben a pályázatot a versenyző egy WEB oldalon helyezte el, be kell küldeni a WEB oldal címét
A pályázatokat a Versenybizottság előzsűrizi.

Az előzsűrizés eredményétől függetlenül,
a döntő versenyre meghívunk minden versenyzőt és versenyzőcsapatot,
aki e pályázati kiírás szerint és a fennti határidőben küldte be programtermékét.

A döntő

A verseny döntőjét 2008. február 2-án – szombaton - 10,00 órai kezdettel tartjuk meg a Szerbia Teleház Szövetség székhelyén (Topolya, Fő utca 55/a).

A versenz döntőjében minden meghívott versenyző illetve a versenyzőcsapat a Versenybizottságnak és a közönségnek 10-15 perces előadás keretében bemutatja programtermékét.

A Versenybizottság – amelynek az elnöke Dr. Kovács Győző, a számítástechnika magyarországi fejlesztésének vezéregyénisége, a verseny kezdeményezője – a programtermékeket azok minősége, a bemutatás színvonala és a feltett kérdésekre adott válaszok alapján értékeli.

A döntőn a tanulók a verseny meghirdetőinek vendégei.
A zsűrizés végeztével a Versenybizottság ünnepélyes eredményhirdetést tart. A Versenybizottság pontozása és az eredmények nyilvánosak és mindez kikerül a szervezők hirdetőtáblájára és a www.teledom.org.yu és www.ecdl.edu.yu honlapjaikra.

A döntő legsikeresebb versenyzői közvetlenül részvételi jogot nyernek a magyarországi Szekszárdon 2008. február 11. és 13-a között megrendezendő
4. Neumann János Nemzetközi
Tehetségkutató Programtermék Versenyére.

A topolyai és szekszárdi döntő résztvevői a szervezők vendégei.

A topolyai és szekszárdi döntők legsikeresebb versenyzői a verseny támogatói által felajánlott értékes díjakat kapnak, amelyek zömében informatikai hardware és software termékek.

A pályaműveknek – programtermékeknek
legkésőbb 2008. január 28-val bezárólag
a következő címek egyikére kell beérkezniük:

SZERBIA TELEHÁZ SZÖVETSÉGE
24300 Topolya, Fő utca 55/a
024 715 110
vagy
ecdl@stcable.co.yu
A fennti címeken a versenyzők és informatikai tanáraik
feltehetik kérdéseiket és kapnak feleletet, információt !











Vissza--->(Menü)




Ingyen angol - csak most!



Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.

KÖSZÖNÖM NOÉMI!